Je wilt lokaal je doelgroep bereiken en wilt daarom graag adverteren in huis-aan-huis-bladen. Met een advertentie in een huis-aan-huis-blad bereik je tenslotte een lokaal publiek. Maar bereik je hiermee ook jouw specifieke doelgroep en behaal je jouw gewenste doelen?
Wist je dat dit met online adverteren makkelijker, gerichter en vooral goedkoper kan?
Het adverteren in huis-aan-huis-bladen wordt vooral veel gebruikt om wekelijkse aanbiedingen te presenteren of naamsbekendheid (branding) te verkrijgen. Als je wilt dat je advertentie een beetje goed opvalt in het lokale blad, dan zullen de kosten al snel oplopen.
Daarnaast zal je wekelijks een nieuwe advertentie moeten aanleveren, hierbij komen nog eens extra kosten. Daarbij komt dat je niet precies weet wat deze inzet je uiteindelijk gaat opleveren. Bij online adverteren kun je zelf de kosten bepalen en zijn de resultaten meetbaar.
De kosten voor online adverteren bestaat uit twee onderdelen:
Online adverteren heeft een aantal belangrijke voordelen ten aanzien van adverteren in bijvoorbeeld Dagblad De Limburger.
Online adverteren is een breed begrip. Het ene type is voor het ene doel uitermate geschikt, terwijl een ander doel om een andere aanpak en type advertentie vraagt.
Met online adverteren krijg je inzicht in je bereik en doelgroep. Geen schatting van hoeveel mensen je bereikt hebt met je advertentie, maar harde cijfers. Hoeveel mensen hebben je gebeld naar aanleiding van je advertentie? Met online adverteren kun je deze details meten en inzichtelijk krijgen.
Je bepaalt zelf je budget dat je beschikbaar stelt.
In tegenstelling tot adverteren in Dagblad De Limburg, kun je met deze vorm van adverteren je doelgroep erg specifiek maken door te specificeren op bijvoorbeeld interesses, leeftijd, etc. Bereik mensen die al specifiek naar je op zoek zijn of een publiek dat sterke interesse heeft met jouw merk, dienst of product.
Laten we samen eens geheel vrijblijvend koffie drinken.