Direct marketing is gebaseerd op individuele gegevens, preferenties en inzichten van de (potentiële) klant. Het gerichte karakter in de direct marketing campagnes bieden de kans om de klant een uniek aanbod te doen.
Direct marketing is gericht en direct binnen via de brievenbus en wordt één-op-één gelezen en/of geconsumeerd door de lezer(s). Dit geeft de lezer de kans overtuigd te raken van uw boodschap.
Direct marketing werkt het beste richting de doelgroep met op de klant gerichte, relevante content. Het is mogelijk om volledig gepersonaliseerde mailings op de lezer af te stemmen.
Direct marketing is niet geboden aan een scherm. Met print media bieden wij ongekende creatieve mogelijkheden om uw boodschap goed over te brengen en de beleving van uw merk een nieuwe impuls te geven.
Weinig marketingmethodes leveren zoveel respons op als direct marketing. Of het nou gaat om bezoekers in de winkel of online traffic op de website of -shop.
Eigenlijk haast alles wat door de brievenbus past is geschikt voor direct marketing. De creatieve mogelijkheden zijn hiermee enorm.
De return on investment ( ROI ) van direct marketing campagnes is groot. Eén euro investering levert gemiddeld meer dan € 15,- op en kan zelfs oplopen tot € 50,-.
Door de jaren heen hebben wij inmiddels al veel tevreden klanten mogen bedienen met professionele direct marketing campagnes
Meer weten? Neem dan direct contact op met uw accountmanager of bel direct!